MANAGER 2DAY

Οι επτά συνήθειες των πετυχημένων μάνατζερ

Οι επτά συνήθειες των πετυχημένων μάνατζερ

Τι συμβουλεύει τους επίδοξους επιχειρηματικούς ηγέτες ο πάντα επίκαιρος συγγραφέας Stephen Covey. Η σημασία της επιδίωξης win-win λύσεων και της προληπτικής δράσης. Κρίσιμη η διαρκής ανανέωση.

Γιατί η εταιρική ταυτότητα δεν είναι... καλαμπούρι

Γιατί η εταιρική ταυτότητα δεν είναι... καλαμπούρι

Πέρα από τη σημασία της επωνυμίας των προϊόντων, σημαντική είναι η αξία της εταιρικής ταυτότητας. Ο ρόλος της ως πυξίδας της επιχειρηματικής ταυτότητας και πορείας. Οι εννέα κρίσιμες διαβαθμίσεις.

Πώς θα αξιολογήσετε την κρίση των εργαζομένων σας

Πώς θα αξιολογήσετε την κρίση των εργαζομένων σας

Γιατί ο μάνατζερ απαιτείται να έχει ένα καθιερωμένο διαγνωστικό όργανο ως εργαλείο αξιολόγησης. Πώς πρέπει να αντιμετωπιστούν οι εργαζόμενοι προκειμένου να εντοπιστούν ισχυρά και αδύνατα σημεία. Η σημασία της αυτογνωσίας.

Οι λέξεις-κλειδιά για σωστό μάνατζμεντ

Οι λέξεις-κλειδιά για σωστό μάνατζμεντ

Πώς επηρεάζεται η αποστολή του μάνατζερ από το επιχειρηματικό περιβάλλον. Η σχέση με την ηγεσία και ποια είναι τα κλειδιά για κινήσεις με... ευφυϊα. Γράφουν οι Κων. Ζοπουνίδης και Μ. Εσκαντάρ.

Τι είναι και γιατί χρειάζεται chief customer experience officer

Τι είναι και γιατί χρειάζεται chief customer experience officer

Κρίσιμος ο ρόλος ενός στελέχους που θα φροντίζει ώστε η «φωνή» του πελάτη να φτάνει στα ανώτερα διοικητικά στελέχη. Γιατί έχει σημασία η «εκπροσώπηση» των θέσεων των καταναλωτών στην εταιρική δομή. Που θα κριθεί η επιτυχία.

Πώς θα βρεις τη δική σου... υπερδύναμη

Τρεις τρόποι για να μπορέσετε να αναγνωρίσετε τη δεξιότητα ή δεξιότητες που σας κάνουν μοναδικό και απαραίτητο. Οι απλές κινήσεις που δίνουν λύσεις σε σύνθετα προβλήματα.

Πώς αναγνωρίζονται οι εργαζόμενοι με... προστιθέμενη αξία

Σε αρκετές επιχειρήσεις, οι διευθυντές σπαταλούν πολύ από τo χρόνο τους αντιμετωπίζοντας προβλήματα με αποτέλεσμα να μην αφιερώνουν χρόνο και προσοχή για να προσδιορίσουν ποιοι εργαζόμενοι έχουν τη μεγαλύτερη αξία. Πώς θα τους... βρείτε.

Πώς «επικοινωνείτε» τις αλλαγές στο προσωπικό σας

Το μυστικό για να πετύχετε την συνεργασία που επιθυμείτε και να αποφύγετε την αντίσταση, βρίσκεται στο να κάνετε κάποια βήματα με τα οποία οι εργαζόμενοι δεν θα βρεθούν μπροστά σε εκπλήξεις.

Οι αλλαγές και τρία ερωτήματα για τους μάνατζερ

Οι ηγέτες πρέπει να παρατηρούν διαρκώς τι σημαίνει γι' αυτούς και τις επιχειρήσεις τους το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον. Η ανάγκη προσαρμογής και τα τρία ερωτήματα.

Υπάρχει και επιχειρηματικός… λαϊκισμός!

Ο λαϊκισμός δεν είναι μόνο πολιτικό φαινόμενο και μέσο αναρρίχησης στην εξουσία. Επεκτείνεται και στην επιχειρηματική κόνιστρα. Πώς λειτουργεί και τι «προσφέρει» στους καταναλωτές. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η πρόκληση της ψηφιακής λογιστικής

Πώς θα προβλέπετε τις ανάγκες των πελατών σας

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Τεχνικές εκπαίδευσης εργαζομένων που πρέπει να δοκιμάσετε

Καριέρα: Πώς «χτίζεται» μια θετική εικόνα

Οι προϊστάμενοι και η συνταγή για σωστή επικοινωνία

Πώς να διαλέγετε τους κατάλληλους ανθρώπους

Ακούτε τα παράπονα των πελατών

Πώς να προεδρεύετε σε μια επιτροπή

Ποια «καινοτομία» χρειάζεται περισσότερο μια επιχείρηση

v